Image
Top
Menu

Blood Trek: Tajemnicza Planeta

Autor: Mateusz Zachciał
Liczba graczy: 11
Czas trwania: 3h
Setting: Wampir + Science Fiction
Typ gry: Chamberlarp
Zapotrzebowanie na rekwizyty: średnie
Inne uwagi: wymagania rekwizytowe i scenograficzne są elastyczne – od prowadzącego zależy, czy zdecyduje się postawić w tej kwestii na wysoki poziom symulacji, czy umowność.

Jest rok 2436. Ludzie wyruszyli w kosmos – daleko poza nasz układ słoneczny. Także wampiry postanowiły eksplorować Wszechświat – by urzeczywistnić swoje odwieczne marzenie – znaleźć słońce, które ich nie zabije.Ze statku matki – Wieczna Wędrówka wyruszył zwiadowczy statek Centurion V na rekonesans nowo odkrytej planety należącej do gwiazdy Tau X778A. Na pokładzie znajdowała się standardowa załoga – 10 wampirów (dowódca wyprawy, zastępca dowódcy, 3 oficerów naukowych, 2 oficerów technicznych, specjalista od Pierwszego Kontaktu i 2 komandosów) oraz 2 ludzi z hodowli (tzw. HR+ – Human Resources) – jako źródło świeżej krwi. Nikt nie przewidział nadlatującej mini asteroidy, która uszkodziła jeden z silników. Musieliście awaryjnie lądować na tej planecie. Podczas lądowania zostały uszkodzone wszystkie urządzenia pomiarowe, padło zasilanie – a tym samym krew w chłodziarce już nie nadaje się do niczego… (już wiecie po Wam HR+…). Pytacie co z łącznością? Chyba coś urwało wam antenę… Macie dużo rannych i chyba za mało krwi, by wszyscy mogli przeżyć do powrotu na Wieczną Wędrówkę. Pozostaje tylko rozejrzeć się po nowej planecie. A właśnie – zapomniałem powiedzieć, że jest dzień… LARP w konwencji SF, traktujący z przymrużeniem oka o wampirach, eksploracji kosmosu i Starterku (uprzedzam – teleportacji nie będzie :) ). Przydadzą się Wam umiejętności takie jak wola przetrwania, umiejętność życia na krawędzi oraz umiejętność dysponowaniem wyczerpującymi się zapasami. Tak wiadomych i niezbędnych cech jak knucie intryg nie muszę wymieniać.

Strona źródłowa