Koncepcja, redakcja: Marcin Słowikowski, Dorota Kalina Trojanowska Korekta: Jacek Jakubczak, Anna Jakubowska Ilustracje: Mateusz Bielski, Aleksandra Ososińska Projekt, skład: Annika Olejarz, Marcin Słowikowski Okładka, wersja elektroniczna: Marcin Słowikowski Wydawca: Lubelskie Stowarzyszenie Fantastyki „Cytadela Syriusza” ISBN: 978-83-63715-52-6
Publikacja
co to jest larp?
karta gracza
immersja w 4 prostych krokach. jak wykreować postać, która zapadnie w pamięć
magiczny krąg larpa
jak grać naukowca na larpie i nie brzmieć głupio
karta postaci – niezbędne minimum
design document. co to jest i do czego służy
humor na larpach i larpy humorystyczne
edu-larp w klasie
nanolarpy DIY
larpowe wzorce projektowe
tort czy parfuma. krótki traktat o istocie gry larpowej w kompozycji kontekście
praktycznie o settingu
3 proste sposoby na budowanie fabuły
narysuj mi larpa. o zastosowaniu grafów w projektowaniu
larp i jeepform – 2 strony tego samego medalu
Wystąpienia prelegentów – playlista:
Customer service a larpy
Zarobić na larpie?
Czy fabuła pomaga w ucieczce
Ekonomia na larpach
Larp i medycyna
„Larpecadło” propozycja ogólnej teorii larpowej
Magiczny krąg larpa
To, czego chcesz, jest tłem
Bohater nie-zależny
Larp dokumentalny nie istnieje
hard SF wcielone
Taplanie się w ciepłej wodzie
Głowologia walki wręcz
Jak zostać władcą czasu?
Liźnij tego i owego. Larp ze smakiem
Zmysł węchu – zastosowania larpowe
„Widzisz to, co ja?” – jak symulować subiektywną percepcję
Karta postaci na papierku po cukierku
Postaci – pisać czy projektować?
Porzucić workologię
5 sposobów, jak być Beznadziejnym Game Designerem
O edu-larpach w teorii
Larpy w pracy z młodzieżą – studium przypadku
Ankieta larpowa 2016
Erotyka w larpach – podsumowanie ankiety
Skala molestowania seksualnego w polskim środowisku larpowym
„Idę czy nie idę?” – czy można grać pod wpływem alkoholu?