Image
Top
Menu

Autorzy: Kamil Bartczak, Przemysław Szymczak
Liczba graczy: 19 osób (7 ról żeńskich, 11 męskich, 1 NPC – nauczyciel)
Czas trwania:2-3 h
Setting:
nowożytność, klasa szkolna, polski ogólniak
Typ gry: słodko-gorzki, humorystyczny, narratywistyczny chamberlarp
Zapotrzebowanie na rekwizyty: średnie
Inne uwagi: inspiracje: „Przerażacze” („The Frighteners”, Peter Jackson, 1996)”Casper” (Brad Silberbling, 1995)

Przyczyną masakry był Dybuk, złyduch który potrafi opętać i przejąć ciało żywej osoby. Urodził się w 1943 roku gdzieś w centralnej Polsce. Pierwszy raz zabił w wieku 15 lat. Pierwszy raz zginął mając lat 17. Od tego czasu opętuje kolejne młode osoby, zabija niewinnych, ginie. Potem znów staje się duchem błądzącym, szukającym nowej, podatnej ofiary. Masakry w 2a, dokonał w ciele Wojciecha Kowalczyka. Następna odsłona krwawego spektaklu – już niebawem.

Nic tak nie zmienia spojrzenia na życie, jak śmierć. Gdy jesteś duchem, nawet szkoła może okazać się zabawnymmiejscem. Twoim przywilejem stają się rzeczy, o których żywi mogą tylko marzyć. Wolny wstęp do żeńskiej szatni. Możliwość pokazania środkowego palca matematykowi. Wiedza o wszystkim, co dzieje się w pokoju nauczycielskim. To jak oglądnie wersji reżyserskiej filmu, którego do tej pory znałeś fragment. Byt po śmierci może być więc całkiem atrakcyjny. Przynajmniej jeżeli nie żałujesz czegoś, co zostawiłeś w świecie żywych. Albo za kimś nie tęsknisz.