Image
Top
Menu

Autor: Jeppe i Maria Bergmann Hamming, w tłumaczeniu Andrzeja Pierzchały
Liczba graczy: 10-30
Czas trwania:
4,5h
Setting:
realizm magiczny
Typ gry: chamber
Zapotrzebowanie na rekwizyty: niskie

Opis fabularny:

W czasach nim nastał porządek, przed wycięciem lasów, nim uporządkowano linię brzegową, a całą ziemię oddano pod uprawy, w cieniach ledwo dostrzegalnych kątem oka i pod ziemią, po której chodziliśmy mieszkało coś nieludzkiego. Zanim nadszedł czas rozumu, który zniszczył magię, podziemne stworzenia Północy bawiły się, tańczyły i pragnęły być blisko ludzi.

Czasami młody mężczyzna lub kobieta wkraczali do lasu w noc letniego przesilenia i wpadali w oko jednej z podziemnych istot. Zwabiano ich do sal Króla Gór, gdzie zapominali o czasie, miłości, lojalności i wszystkim, co po sobie zostawili. Tam tkwili nawet na setki lat, zanim powrócić mogli do świata, który się zmienił.

Ten scenariusz opowiada o Ludziach i Istotach z Cienia i Magii, o wabieniu, o utracie pamięci jak i samego siebie. Oraz o odnalezieniu drogi powrotnej do domu. O rzeczach przywołujących cię z powrotem do domu: wierze, miłości i nadziei.