Image
Top
Menu
Autor: Mateusz Zachciał
Liczba graczy: 16-20
Czas trwania: 3-4 h
Setting:  Zew Cthulhu
Typ gry: Chamberlarp
Zapotrzebowanie na rekwizyty: znaczne

Wpis z pamiętnika Roalda Amundsena:
„Dnia 6 grudnia 1911. 21. dzień Norweskiej ekspedycji.
To już 3 tydzień ciężkiej wędrówki do celu. Jesteśmy zmęczeni ale nie poddajemy się. Wciąż przedzieramy się przez śniegi Antarktydy pokonując kolejne wzniesienie, zaspy i wszechobecny mróz. Podczas niezwykle silnej burzy śnieżnej straciliśmy znaczne zapasy żywności. Nie poddaję się. TRZEBA MYŚLEĆ POZYTYWNIE. Tym razem musimy być pierwsi! Brytyjczycy nas nie wyprzedzą! Jeszcze żaden człowiek nie stanął na Biegunie Południowym! Nagle usłyszałem przez antarktyczny wiatr <<Ej! Co to za ślad?>>
Czy aby na pewno pierwsi…?”
Przeżyjcie jeden wieczór z tej niebezpiecznej wyprawy…

„Projekt: Amundsen” jest larpem, którego akcja dzieje się w 1911 roku, kiedy to Roald Amundsen zdobywa Biegun Południowy. LARP prezentuje alternatywną wersję historii tego odkrycia, mieszającą intrygę polityczną, rządzę pieniądza i okultyzm z lekkim zabarwieniem Mitów Cthulhu.
LARP przedstawia jedną noc z życia wyprawy Amundsena na Biegun Południowy. Jak się okaże – będzie to noc przełomowa. Ekspedycja jest po 3 tygodniach wyczerpującego marszu przez śnieżne pustkowia.
Larp został napisany na 16-20 graczy. Przy niewielkich modyfikacjach można go dostosować do mniejszej liczby graczy.