Image
Top
Menu

STAR WARS Zmierzch Niewinności

Autor: Jakub „Tao Silver” Gryca
Liczba graczy: 10-20
Czas trwania: 3-4 h
Setting: Star Wars
Typ gry: chamberlarp
Zapotrzebowanie na rekwizyty: niewielkie

Rzecz dzieje się w zamierzchłych czasach kiedy Zakon Jedi był jeszcze młody. Kiedy nie było jeszcze łatwego podziału na jasną i ciemną stronę mocy. Obie siły wciąż są traktowane jak jedna lecz skłaniają Mistrzów do wielu dyskusji i przemyśleń. Obecna baza Zakonu znajduje się na świeżo terraformowanej planecie pretendującej do zostania centrum sektora. Na planecie zamieszkują rzesze robotników i osadników, a Zakon ma nad nimi pieczę. Wielki Mistrz Zakonu zmarł kilka miesięcy temu w niejasnych okolicznościach. Jego miecz został oddany Frakcji Inżynierów, by postarali się powielić jego technologię. Miejsce w Radzie Mistrzów jest wciąż wolne. Trzeba wybrać nowego członka rady, a następnie Rada z pośród siebie wybierze nowego Wielkiego Mistrza. Podczas przygotowań okazuje się, że nastąpiła poważna awaria SI Zakonu, zarządzającej także terraformerami, jeśli nie zostanie szybko naprawiona na planecie dojdzie do szeregu klęsk żywiołowych a trzęsienia ziemi i huragany zniszczą całą planetę, zanim zakończy się ewakuacja ludności.