Autor: Dominik 'Dracan’ Dembiński
Liczba graczy: 14
Czas trwania: 3h+
Setting: Świat Mroku (elementy z nowego i starego świata mroku). Znajomość świata jest zalecana.
Typ gry: chamberlarp
Wymagania sprzętowe: Niewielkie
Larp w konwencji rytualnego spotkania (zainspirowanego lożami masońskimi), podczas którego nowy członek zostaje wprowadzony do społeczności, a niezwykły obiekt badawczy poddany okrutnym eksperymentom.
W tej grze połowa graczy wcieli się w role wampirów zajmujących się wewnątrzfrakcyjną polityką w stylu starych gier z gatunku dram wampirzych, gdy druga połowa odgrywa role ich tzw. „bestii”, czyli wampirzej podświadomości, która dąży do realizacji własnych celów, często odmiennych od celów samych wampirów.
Gra powstała w roku 2011 i od tego czasu nie doczekała się korekty ani reedycji. Należy się więc nastawić na doświadczenie odbiegające od obecnych standardów tworzenia larpów.
Sam scenariusz (bez kart postaci) można przejrzeć tu:
Therion: Ordo Dracul Scenariusz [PDF]